d

The Point Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error.

Follow Point

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

Zdravka Knežević, koordinatorica Znanstvenog vijeća JGL-a i ambasadorica inovacija: “U inovacijama nema zemljopisnih granica; Svi smo u utrci za pravim idejama i rješenjima!“

D

r.sc. Zdravka Knežević iskusno je ime farmaceutske industrije i direktorica je znanstveno-stručnih operacija u JGL, s 25 godina iskustva u istraživanju i razvoju, te registracijama. Naša ambasadorica inovacija je koordinatorica novoosnovanog Znanstvenog vijeća JGL-a, kao nezavisnog i međunarodnog tijela koje okuplja vrsne domaće i inozemne stručnjake, te koje će ojačati znanstveni profil projekata istraživanja i razvoja kompanije. Osnivanje Znanstvenog vijeća je dodatni iskorak u razvoju inovativnih proizvoda kojim se stvara vlastiti znanstveno-inovacijski ekosustav za globalna tržišta. Inovativni mindset kakav Hrvatska treba za međunarodnu konkurentnost!

 

 

Dr. sc. Zdravka Knežević, direktorica Znanstveno-stručnih operacija i koordinatorica Znanstvenog vijeća JGL d.o.o.

 

 

 

Vaša kompanija nedavno je osnovala i predstavila Znanstveno vijeće za iskorak u razvoju inovativnih proizvoda. Možete li ukratko opisati Vašu misiju i viziju vezanu iz inovativni potencijal?

Naša je misija ponuditi pacijentima i potrošačima proizvode koji omogućuju bolju kvalitetu života- posebno u segmentu zdrave funkcije naših osjetila: oka, nosa, kože. Svrha našeg postojanja je sažeta u kratkoj rečenici „Osjeti život“– u njegovim bojama, mirisima i dodiru, u prirodi i odnosima sa drugim ljudima. Znanstveno vijeće koje smo osnovali kao stručno nezavisno tijelo je korektor i dodatna provjera naših ideja i projekata, s ciljem da dođemo do pacijenata i potrošača s proizvodima koji su znanstveno i klinički utemeljeni, te s elementom inovacije i odgovora na potrebe pacijenata.

 

 

Koliko je teško, ali i izazovno biti jedan od kreatora za bolju budućnost našeg zdravstvenog sustava?

Teško je u segmentu velike konkurencije širom svijeta, no naša struka i znanstvenici rade i traže inovacije i prava rješenja. Tu nema zemljopisnih granica, niti podjele na male i velike kompanije; Svi smo u utrci za pravim idejama i rješenjima. Izazovno je jer se svaki dan susrećete s novim situacijama, potrebom da tražiš rješenja i „čupaš“ kreativne prijedloge u istraživanju i razvoju, kliničkim i timovima registracija novih proizvoda.

 

 

“Vjerujem da je Znanstveno vijeće veliki napredak za Hrvatsku, jer ćemo moći razvijati nove proizvode u korist pacijenata i potreba liječenja, a u čemu znanost vodi glavnu riječ!”

 

 

 

Što je potrebno da biste bili konkurentni na globalnoj razini? Je li u pitanju inovativnost, odvažnost, razmišljanje korak ispred svih ili nešto sasvim drugo?

Potreban je balans inovativnosti tj. istraživačko-razvojnog segmenta s poslovnom utemeljenošću ideja i fokusom na potrebe pacijenata i potrošača.

Da, neophodno je kreativno ali i kritičko razmišljanje, hrabrost da kreneš u novom smjeru uz oprez da se provjeravaš i korigiraš kad treba, visoka motivacija i želja da se tim dokaže kroz svoje projekte, upornost da se izdrži u teškim trenucima te brzina rada i odluka- da se dođe do cilja.

Redovito provjeramo ideje kroz patentne pretrage, praćenje konkurencije i kreativni napor- da ponudimo diferenciranu dodanu vrijednost kroz proizvod ili uslugu. Želimo ponoviti i nadmašiti uspjeh naših poznatih proizvoda- Aqua Maris, Meralys, Vizol S linije, te radimo na projektima koji imaju taj potencijal i više od toga.

 

 

Inovacije u zdravstvu – Hrvatska naspram drugih država

U segmentu istraživanja i razvoja farmaceutskih i medicinskih proizvoda- Hrvatska je ostavila značajan trag na globalnoj razini. I ne samo zbog svjetski priznatog uspjeha azitromicina, već i zbog niza drugih manjih inovacija- koje su osigurale prepoznatljivost istraživačko-razvojnih timova iz Hrvatske u svjetskoj farmaceutskoj industriji, patente, izvozni potencijal proizvoda te povezanost naše industrije sa znanstvenim ekosustavom u domovini i šire.

 

 

Važnost hrvatske zdravstvene industrije

Domaća industrija je vrlo značajna za inovativnost na globalnoj razini, a pogotovo jer industrija teži ka udruživanju sa znanstvenim potencijalom fakulteta, instituta, klinika; Sve s ciljem primjenskih istraživanja i realizacije ideja- do proizvoda i usluge za tržište.

 

 

 

Dolazi li vrijeme za hrvatsku inovativnost na globalnoj sceni?

Vrijeme je i bilo i ostaje SADA, a biti će ga i dalje- uz uvjet da sustavno radimo na novim idejama i rješenjima, da ulažemo u istraživanje i razvoj, povezujemo pogled i snage industrije sa onima iz akademske zajednice. Ako neumorno gradimo humani kapital i vjerujemo- samo je nebo granica!

 

 

 

 

 

PRELISTAJTE DIGITALNO PREMIJERNO IZDANJE HEALTH HUB MAGAZINA //