Čekaonice u zdravstvenim ustanovama, sobe ili primjerice ljekarnički prostor za pacijente su tradicionalno bili mjesto gdje pacijenti ispunjavaju obrasce s potrebnim medicinskim podacima, čekaju posjet liječniku ili savjetovanje s ljekarnikom. No pandemija COVID-19 potaknula je dinamičnije nego ikada promjene u opremanju zdravstvenih ustanova, s većim naglaskom na tehnologiju, iskustvo pacijenata i klijenata, te javno zdravlje, što je nedavno objavio i The Wall Street Journal.
Osim ovih promjena, čekaonice za pacijente također su postale virtualne. Sveučilišna bolnica u Clevelandu postavila je virtualne čekaonice prošlog listopada, omogućujući pacijentima da se virtualno prijave i čekaju u svojim vozilima na zakazane termine.
Pružatelji zdravstvene zaštite trebaju doprijeti do pacijenata, klijenata i zdravstvenih djelatnika sadržajem i ponudama koje osnažuju povezanost, povećavaju angažman pacijenata te postižu bolje ishode u procesu njihove zdravstvene skrbi.
Čim pacijent ili klijent ulazi u prostor, multimedijska oprema i zasloni imaju vitalnu ulogu u uspostavljanju ugodnog okruženja, bilo da je riječ o čekaonici u liječničkoj ordinaciji (koja educira korisnike o novim zdravstvenim uslugama) ili primjerice ljekarni (koja educira pacijente o važnosti imunizacije tijekom sezone gripe). „Digitalni potpis“ zdravstvene ustanove utječe na iskustvo svakog posjetitelja.
Od trenutka kad pacijenti i klijenti uđu na vrata, szvremene zdravstvene ustanove mogu ponuditi sadržaj kreiran od pružatelja multimedijskih usluga koji donose koristan, kreativan i impresivan sadržaj relevantan za njihove potrebe. Od edukativnih videozapisa do izjava o zdravstvenim uslugama koje se mogu pratiti na velikim zaslonima, rješenja za digitalne usluge danas nadmašuju kreativnost i nude pružateljima zdravstvenih usluga prilagođene alate potrebne za personalizaciju svojim pacijentima. Promišljena zdravstvena komunikacija ne mora biti dosadna, suhoparna, nego domišljata, interaktivna i kreativna.
Zdravstveni prostori mogu izazvati tjeskobu kod pacijenata i kupaca, a multimedijske usluge pomažu u ublažavanju tog stresa specijaliziranim sadržajem, opcijom mnogih kanala itd. Za TV zaslone u čekaonicama, s odličnim prilagođenim zdravstvenim sadržajem, možete istovremeno educirati posjetitelje stvarajući ohrabrujuću atmosferu prije određenog posjeta ili zahvata.
Informiranje i educiranje pacijenata ovisi o svrsi i ciljevima zdravstvene ustanove, primjerice- ljekarne često prikazuju video sadržaj koji objašnjava važnost cijepljenja protiv gripe ili pravilnog uzimanja ljekovitih oblika, dok tradicionalne ordinacije kreativno mogu prezentirati najčešća korisna pitanja i odgovore za pacijente u određenoj indikaciji. Mnoge platforme koriste cijeli paket video i multimedijskih alata za isporuku poruka i privlačenje pozornosti zaposlenika, pacijenata i partnera ustanove. O čemu god komunicirali, takva multimedija svakako osnažuje pravu poruku!
Digitalni sadržaj može se osmisliti tako da se prilagodi lokacijama, radnom vremenu, opisu usluga itd. Digitalna multimedijalna rješenja uređaji mogu se koristiti za dijeljenje osvrta pacijenata, povećanje odaziva na određene preventivne preglede, mjerenje povratnih informacija i stavova korisnika, uključivanje pacijenata u ankete i, naravno, poboljšanje zdravstvene pismenosti!