d

The Point Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error.

Follow Point

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

Projekt „TIP TOP GENERATION“ – Svi su pozvani u #BoljiOnline svijet u kojem A1 Hrvatska omogućava sigurnije okruženje na mreži!

Z

a editorial u okviru projekta TIP TOP GENERATION razgovarali smo s Ivom Ančić, rukovoditeljicom brenda, marketinških komunikacija i digitalnog poslovanja, A1 Hrvatska na temu projekta #BoljiOnline i istoimene kampanje koja je osvojila srca svih generacija! Kampanja koju je osmislila u suradnji sa svojim marketinškim timom jednako uspješnih žena, trudi se ukazati na prednosti, ali i opasnosti, koje skriva uporaba tehnologije kada je zdravlje korisnika u pitanju.

 

 

 

Tim marketinških komunikacija A1 Hrvatska: Iva Ančić, Monika Majstorović, Marina Parić, Marijana Zagorac, Iva Šimunović, Suzana Badrov

 

 

 

“Posljednja istraživanja ukazala su kako čak 46% djece provodi više od četiri sata dnevno na internetu iako 60% ispitanika njihove dobi i 80% odraslih smatra da se jedni prema drugima gore ponašamo u online nego u offline svijetu. Iako će pred ovi zabrinjavajućim podacima mnogi zastati, naša svakodnevica nas usmjerava da što više svog vremena provodimo na mreži bilo zbog posla, školskih obaveza ili jednostavno zbog zabave koja nam se nudi.

Pa koje je onda rješenje?

Tehnologija nam pruža najviše kada je koristimo odgovorno, stoga je upravo cilj kampanje i platforme #BoljiOnline edukacija svih korisnika bez obzira na generacijske razlike.

Pozitivne poruke o tome kakav bi svijet bio kad bi svi bili #BoljiOnline korisnici interneta su pozvani naučiti kako bi zaštitili svoje podatke, umanjili opasnosti za svoje zdravlje te se zaštitili od cyberbulinga i lažnih vijesti kojima smo okruženi.

Ne preostaje nam drugo nego da zajedno zakoračimo u #BoljiOnline svijet i na mreži budemo odgovorni prema sebi i drugima.”

 

 

 

 

 

 

“Ne preostaje nam drugo nego da zajedno zakoračimo u #BoljiOnline svijet i na mreži budemo odgovorni prema sebi i drugima.”

Ivom Ančić, rukovoditeljicom brenda, marketinških komunikacija i digitalnog poslovanja, A1 Hrvatska

 

 

 

 

 

 

A1 Hrvatska kampanju #BoljiOnline pokrenula je u suradnji s dugogodišnjim partnerom Centrom za sigurniji internet, jer zajedničkim snagama stvaraju odgovorniji, sigurniji i pozitivniji online svijet, a najznačajniji projekti su:

Gejmaj odgovorno – u suradnji s poznatim hrvatskim gejmerima otkrivaju kako gejmati odgovorno, biti fer, poštovati suigrače i izbjeći toksičnost, govor mržnje ili diskriminaciju u videoigrama.

A1 SafeNet Sveznalica – kviz znanja o online sigurnosti za sve uzraste

Škola odgovornog influensanja – s Centrom za sigurniji internet pokrenuli su Školu odgovornog influensanja kako bi dodatno educirali i osvijestili influensere o važnosti savjesnog ponašanja u online svijetu.

Playscape – svijet izgrađen u Minecraftu, digitalna je platforma posvećena temi sigurnosti na internetu.

Koja je cijena jednog lajka?u suradnji s influenserima kreirali su edukativni serijal kako izbjeći narušavanje mentalnog i fizičkog zdravlja, burnout i neprikladan sadržaj na internetu.

Dan sigurnijeg interneta Kao partneri Centra za sigurniji internet, povodom Dana sigurnijeg interneta organiziraju aktivnosti u školama diljem Hrvatske kojima promiču sigurnost i odgovorno korištenje tehnologije.