d

The Point Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error.

Follow Point

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

PR4Health // Vedran Topalušić (Sky Media): “Surađujući s Health Hub-om, uistinu nam se kao PR agenciji oplemenila lista inspirativnih projekata u promociji i promicanju zdravstva”

J

esu li PR agencije dovoljno vidljive i prepoznate unutar ekosustava zdravstva i zdravstvene industrije (pharma, medtech, zdravstveni turizam itd.)? Kao jedinstveni zdravstveni think tank u regiji, Health Hub nastavlja otvarati vrata ka novim idejama i suradnjama …

Kreiranjem posebne podkategorije PR4Health i prigodnim kreativnim editorialom na digitalnim platformama Health Hub-a, dajemo posebnu i značajnu vidljivost svim PR agencijama koje rade ili žele surađivati sa zdravstvom i zdravstvenom industrijom!

 

 

 

 

Health Hub pokrenuo je seriju intervjua „PR4Health – Impact4Community“ koja ima za cilj zdravstvenom ekosustavu tj. community-ju Health Hub-a približiti vrijednost i doprinos PR agencija. Na platformi našeg regionalnog zdravstvenog think tanka Health Hub, predstavljat ćemo Vam PR agencije koje, kao važan i često neprepoznat dio zdravstvenog ekosustava, svojom modernom komunikacijskom ekspertizom rade kreativne iskorake i ostavljaju pozitivan trag, na dobrobit pacijenata i zajednice …

 

PRava informacija na

PRavi i PRomišljen način,

PRema PRavim dionicima …

 

 

Ovo je jedinstvena prilika da se osnaži uloga PR agencija zdravstvenog sektora te promovira njihova ekspertiza na brojnim projektima i u suradnji s respektabilnim partnerima, a ujedno ukaže na potencijal suradnje agencija s brojnim institucijama, zdravstvenim ustanovama, farmaceutskim kompanijama, poliklinikama, lancima ljekarni, veledrogerijama, udruženjima, zdravstvenim konzorcijima, medtech industrijom, udrugama pacijenata i svima kojima treba kreativnost i znanje profesionalaca da bi osnažili kvalitetne poruke u zdravstvenom ekosistavu.

Tim povodom razgovarali smo s osnivačem PR agencije Sky Media, mag. oec. Vedranom Topalušićem.

 
 

Osnivač i direktor PR agencije Sky Media, mag. oec. Vedran Topalušić

 

 

 

 

Priključili ste se kao agencija timu Health Hub-ove think tank platforme na nizu projekata; na koji način sudjelujete u njihovim aktivnostima?

Heath Hub Think Tank platformi sam se priključio u najranijoj fazi, možemo reći da sam od samog starta u njihovom timu. Moja uloga je promocija platforme kroz medijske kampanje i suorganizacija konferencija. Fokus bi stavio na direktno promicanje zdravlja i osvještavanje javnog mijenja o zdravstvenim temama kroz PR komunikaciju. Za nas je jako bitno da poboljšamo sliku u medijima o zdravstvenom sustavu. Mogu reći da zaista radimo na tome da ukažemo na ono se radi dobro, te budemo bakljonoša za ono što bi se moglo unaprijediti, jer mediji danas imaju najvažniju ulogu u širenju informacija – rekao bih da nije dovoljno samo poslušati panel raspravu- ona treba biti dostupna široj masi koja treba biti upoznata sa zdravstvenim tematikama i zato sam svoju aktivnost kroz suradnje s think tankom Health Hub shvatio vrlo ozbiljno i motivirano.

 

 

Rekli ste da želite poboljšati sliku zdravstvenog sustava u medijima. Mislite li da je javnost dovoljno informirana o ovoj temi?

Osobno smatram da javnost nije dovoljno upoznata o zdravstvenom sustavu i kako on funkcionira. Slobodan sam reći da se više negativnih tema provlači kroz medije te se stvaraju predrasude o zdravstvenom sustavu koji obiluje inspirativnim pričama i prilikama u kojima Hrvatska može doživjeti uzlet ali i pomoći izgradnji ekonomski produktivnijeg i optimističnijeg stanovništva. Daleko od toga da je svaki sustav idealan, no postoje brojni pozitivni primjeri i vrhunski stručnjaci koji ne dobivaju vrijedan medijski prostor i iz tih razloga sam naglasio da želimo javnosti promijeniti percepciju i pokazati da nije sve tako loše u našem zdravstvu. Radeći za Health Hub-ove projekte, uvjerio sam se koliko toga nije do sada bilo vidljivo, a zaista nam vraća nadu!

 

 

 

 

Osnivač i direktor PR agencije Sky Media, mag. oec. Vedran Topalušić

 

 

 

 

Vaša PR agencija Sky Media često je surađivala na nizu projekata za Health Hub; koji od njih biste izdvojili kao najizazovniji?

Kad se radi o zdravstvenim temama svaki projekt je izazovan, ali definitivno bi izdvojio svoj prvi PR projekt za Health Hub, onaj koji je na mene ostavio najveći utjecaj. Radi se o paneuropskom projektu senzibilizacije stručne i šire javnosti o onkološkim bolesnicima tijekom i nakon pandemije, Time To Act. Možda me za taj projekt i veže privatna situacija s onkološkim bolesnicima u obitelji, pa sam zasigurno i sentimentalan za ovu tematiku. Kad spoznate činjenicu da podatci iz 2020. godine govore da postoji preko 170 tisuća onkoloških bolesnika i da taj broj raste iz godine u godinu – to postaje zabrinjavajuća informacija.

Zbog pandemije COVID-19, procijenjeno je da u 2020. godini nije dijagnosticirano 1 milijun bolesnika s rakom, te nije obavljeno više od 100 milijuna pregleda diljem Europe. Informacije o utjecaju COVID-19 na onkološku skrb bile su teško dostupne i “razbacane” zbog čega je djelovanje europskih zdravstvenih administracija I zdravstvene politike bilo složeno i otežano. European Cancer Organisation (Europska organizacija za borbu protiv raka) iz tog je razloga pokrenula paneuropsku kampanju “TIME TO ACT” (hrv. #VrijemeJeZaAkciju #OdlučnoProtivRaka), policy kampanju koja bi svim dionicima pomoga razumjeti sveobuhvatni utjecaj COVID-19 na rak te osigurala odlučno provođenje onkoloških politika diljem Europe unatoč pandemiji zbog podataka koji su ukazivali na važnost kontinuiteta skrbi.

Zbog višestrukih doprinosa za dobrobit građana, onkoloških bolesnika te odlučno političko djelovanje, paneuropska kampanja “TIME TO ACT” nagrađena je prestižnom nagradom u kategoriji za izvrsnost u komunikaciji i korištenje podataka, na godišnjoj dodjeli nagrada Communiqué Awards, za najbolje prakse u zdravstvenoj komunikaciji diljem Europe.

Hrvatska je bila aktivno uključena u ovu paneuropsku kampanju kao jedna od 12 država koje su imale launch event, obzirom da se borila s pandemijskim izazovima i utjecajem na kontinuitet onkološke skrbi kao i ostatak svijeta. Health Hub, prvi i jedinstveni think tank za zdravstvo i zdravstvenu industriju u Hrvatskoj, bio je ponosni lokalni partner European Cancer Organisation za provođenje kampanje u Hrvatskoj, koordinirajući organizaciju virtualne konferencije s brojnim sudionicima te lokalnu komunikaciju kampanje „TIME TO ACT CROATIA“ pod sloganom „Ne dopustite da Vas COVID- 19 spriječi u borbi protiv raka!“ uz jasne poruke #VrijemeJeZaAkciju i #OdlučnoProtivRaka.

Ova sveobuhvatna i dojmljiva kampanja koju je organizirao European Cancer Organisation u suradnji s globalnom PR agencijom BCW izvrsno je iskoristila niz različitih komunikacijskih kanala, alata i uključila brojne dionike kako bi dosegla ciljanu publiku i postigla veliki doseg. U oba pandemijskih zbivanja, ova kampanja doista je promijenila raspravu o zdravstvenim politikama, utjecala je na odlučno djelovanje i akciju na dobrobit onkoloških bolesnika diljem Europe, pa tako i u Hrvatskoj. Ponosni smo da je i naš tim u Hrvatskoj dao vrijedan obol diseminaciji važnih poruka uz pomoć medija.

 

 

I za kraj, koliko je suradnja s platformom poput Health Hub Vama osobno proširila poslovne horizonte te pomogla da kao PR agencija budete još konkurentniji u uslugama koje možete ponuditi zdravstvenom ekosustavu?

Moram napomenuti da je ova platforma već etablirana u javnosti nakon 3 godine od osnutka. Jako malo je takvih platformi i projekata u svijetu, a kod nas u regiji ne postoji ništa slično. Ponosan sam na činjenicu da smo na nekim zajedničkim projektima ostavili pozitivan trag od Bruxellesa do Rumunjske. Meni kao suradnoj PR agenciji uistinu se oplemenila lista reference inspirativnih projekata, suradnika i institucija te nam je kao agenciji od izuzetne važnosti da proširujemo svoje vidike i vještine u promociji i promicanju zdravstva, radeći na ovakvim projektima koji su istovremeno zanimljivi široj i stručnoj javnosti (a ne samo užem krugu ljudi), uz istovremeno građenje povjerenja među svim dionicima i postizanju konkretnih koraka ka modernizaciji skrbi i zdravstvenih politika.

Moja osobna motivacija za rad s Health Hub-om su ljudi koji nakon svake suradnje i projekta vrlo afirmativno reagiraju i nestrpljivo iščekuju nove suradnje, a to mi daje poticaj za PR-ovskom podrškom za brojne projekte u budućnosti.