d

The Point Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error.

Follow Point

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

Mirko Koren, MBA (direktor prodaje, Printera Grupa): Kroz personalizirani pristup možemo promijeniti granice i imidž zdravstvene industrije

P

rintera Grupa je tiskara u privatnom vlasništvu s tradicijom i iskustvom preko 30 godina. Specijalizirana je za tisak komercijalnih proizvoda: brošure, katalozi, monografije, magazini, kuharice, romani, slikovnice, bojanke te direktnu poštu. Ulaganjem u razvoj ljudskih potencijala osiguravaju konstantnu poslovnu izvrsnost i vrhunsku kvalitetu usluge. Doprinosima široj društvenoj zajednici vode računa da njihov održivi razvoj bude usklađen s interesima zajednice, čiji su neizostavni dio. Printera grupa je prisutna na domaćem tržištu kao jedan od lidera u kvaliteti i prepoznatljivosti grafičkih proizvoda, te na inozemnom u zemljama: Austrija, Njemačka, Slovenija, Francuska, Danska, Belgija, Italija, Lichtenstein, Sjedinjene Američke Države.

Printera je partner Health Hub-a od njegovog osnutka, a o kvaliteti suradnje može posvjedočiti svatko tko je imao čast prelistati premijerno izdanje našeg Health Hub magazina.

Razgovarali smo s direktorom prodaje Printera Grupe, Mirkom Korenom, MBA, koji je otkrio nešto više o svijetu direktnog mailinga, koji predstavlja veliku perspektivu za poboljšanje odnosa s klijentima u zdravstvenoj industriji…

 

 

Mirko Koren, MBA, direktor prodaje Printera Grupe

 

 

 

Možete li nam predstaviti Printeru kao kompaniju koja odbija prepustiti tron regionalnog lidera u tiskarskim inovacijama?

Printera Grupa je boutique tiskara na rubu Europe, uistinu smo ambasadori „high end“ tiska. Kao većina giganta krenuli  smo iz garaže a danas smo u modernoj proizvodnoj građevini s visoko educiranim „graditeljima“ Printere. Nismo stali te gradimo novu, inovativniju tiskaru koja će  osnažiti i unaprijediti našu poziciju.

 

 

Zar vas nije strah ulagati u izgradnju nove, inovativne tiskare u doba pandemije, krize, inflacije, nesigurnosti…..?

Za nas je izbor jasan kada govorimo opciji inovativnosti ili nepromijenjenog stanja. Naprotiv, sada je izvrsna prilika za iskorake, imamo know-how koji znamo kako pretočiti u izgradnju nas kao još stabilnijeg lidera u tiskarstvu. Kriza je bilo i biti će ih još.

 

 

 

 

Kako danas uspijevate uskladiti trendove digitalizacija i personalizacija s klasičnim tiskarskim proizvodima?

Prva misao je kontradiktornost; digitalno vs. „taktilno“, što ne ide zajedno sukladno trendovima digitalizacije. No, istovremeno, što napravimo kada zaprimimo personaliziranu reklamu u poštanski sandučić? Iz čiste znatiželje pročitate barem prvi red jer je ime navedeno VAŠE ime. Što napravimo kada zaprimimo NEpersonaliziranu reklamu u  poštanski sandučić  ili personaliziranu reklamu mailom u inbox?… Odgovor prepuštam vama.

Personalizirano oglašavanje u tiskanim materijalima (direct mailing) podupire i povećava prodajne rezultate (7-15%), a dokaz su klijenti koji koji preko 50% svog marketinškog budžeta ulažu u direct mailing.

 Da, Printera je opremljena i dalje se oprema „high end“ inovativnom tehnologijom, no, bez PEOPLE TOUCH-a sve je ništavno. Sportskim žargonom: najbolji i najbrži bolid formule ne postiže vrhunske rezultate bez vrhunskog pilota.

 

 

A kako se postaje vrhunski „pilot“?

Inovativnost nas okružuje, uvijek je tu negdje. Na nama je da odaberemo okruženje, biti s ljudima ljudi koji vuku prema naprijed ili povlače unazad. Mi biramo suradnju s takvim profilom partnera i ljudi, s kojima zajednički rastemo i radimo inovativne projekte kroz inovativne proizvode i usluge.

 

 

 

Kako ste poslovno funkcionirali tijekom lockdown-a i pandemije?

Do početka pandemije vladala je paradigma NOCEBA ( uvjerenje da je nemoguće). U početku pandemije u Printeri (kao i u drugim velikim tvrtkama) smo počeli raditi sve što je bilo do tada nemoguće: home office, virtualni sastanci… Rezultat „mozaika“ u takvim uvjetima smo postigli samo kroz ustrajnost, slagajući kompleksne fragmente. Svaki zaposlenik je velik doprinos „mozaiku“. Jedna od meni najbitnijih vodilja je LEAD BY EXAMPLE. Ljudi su spremni na promjene ako vide to i vi možete te smo takav mindset pokušali implementirati u našem poslovnom okruženju.

 

 

Vrlo nam je zanimljiv koncept direktnog mailinga. Koliko je on važan za današnju zdravstvenu industriju ili ponudu zdravstvenih usluga?

Mailing predstavljaju personalizirana prodajna pisma koja poduzeća šalju poštom svojim kupcima, klijentima, partnerima, odnosno, svojoj ciljnoj skupini. Bilo da je cilj poduzeća povećanje prodaje, awareness, čestitka za klijentov rođendan ili nešto drugo, direktni mailing je uvijek dobar izbor jer će doći direktno u prave ruke. Cilj mailinga jest personalizacijom, atraktivnim tekstom i vizualom probuditi emociju kupca, stvoriti lojalnost, povećati i proširiti bazu kupaca te, najvažnije, povećati prodajne rezultate poduzeća. Zbog svog odaziva i dugoročnog povrata, mailing predstavlja investiciju, a ne trošak za onoga tko investira u njega.

 

 

A kako treba izgledati direktni mailing?

Prije svega treba voditi računa o sljedećim karakteristikama:

  1. Atraktivan dizajn
    Budući da se kupac svakodnevno susreće s reklamnim materijalima u poštanskom sandučiću, mailing bi svakako trebao biti drugačijeg formata, atraktivan i oku primamljiv.
  2. Personalizirani teaser
    Nakon što je kupac zamijetio mailing među ostalom poštom, dolazimo do one ključne 3. sekunde njegove pažnje kada nastupa personalizacija kojom on uviđa svoje ime i poruku kojom poduzeće stvara u njemu određenu emociju. Cilj ovog trenutka jest stvoriti osjećaj posebnosti i ekskluzivnosti prema primatelju pošte te potaknuti daljnje čitanje prodajnog teksta.
  3. Jednostavnost
    Formula „manje je više“ vrijedi i za personalizirana prodajna pisma te primatelj pošte ne smije imati problema s otvaranjem mailinga niti bi pismo trebalo sadržavati puno teksta, već vizualno centriranu osnovnu poruku i pogodnost kupnje. Ostale informacije preporučljivo je usmjeriti na web stranicu poduzeća ili druge kontakt stranice.
  4. Jasna prodajna poruka
    Centrirana prodajna poruka treba biti osmišljena da svojim stilom izražavanja pogoduje ciljanoj skupini i da nastavno na personalizirani teaser i dalje potiče prvotnu pozitivnu emociju koja navodi na kupnju. Poruka mora biti jasna, razumljiva i poticajna na akciju.
  5. Kupon/ posebna pogodnost
    Perforirani kupon se pokazao kao odličan alat koji poziva na akciju djelovanja kupca. Personalizacijom kupona kupcu se daje na znanje da je određena pogodnost samo njemu namijenjena. Vremensko ograničenje trajanja iskorištenosti kupona je također dobar način kako potaknuti kupca na što brži odaziv.

 

U Printeri zaista vodimo računa da kroz direktni mailing postignemo win-win i za klijenta i njegove korisnike kojima se šalje mailing, a dosadašnja iskustva i reference nas čine i više nego ponosnima da i u sektoru zdravstvene industrije možemo osnažiti aktivnosti i suradnju.

 

 

 

 

 

PRELISTAJTE DIGITALNO PREMIJERNO IZDANJE HEALTH HUB MAGAZINA //