Emil Franjčec (CISCO): Novi trendovi u zdravstvenom sustavu – virtualno liječenje
rijeme kad je zdravstveni sustav dovoljno dobro funkcionirao unutar 4 zida institucije je iza nas. Novi načini komunikacije i pružanja usluge kroz kolaboracijska rješenja postavljaju nove standarde i izvore profitabilnosti u svijetu medicine i zdravstva. Briga na daljinu, virtualni sastanci, interaktivne konzultacije i sigurna razmjena znanja postaju svakodnevica medicinskim i zdravstvenim djelatnicima diljem svijeta.
Očekivanja pacijenta su se promijenila i uključuju nova iskustva poput virtualnog liječenja koje omogućava jednostavnu i sigurnu video komunikaciju bolnicama, timovima unutar bolnica i šire, te pacijentima – bilo gdje, bilo kada i s bilo kojih uređaja. S druge strane, osoblje u bolnicama zahtjeva digitalno radno okruženje koje omogućava učinkovitiji rad i pružanje bolje usluge. Zdravstvene institucije trebaju iskoristiti moć tehnologije te osigurati kvalitetnu (i personaliziranu) zdravstvenu skrb, sigurnu razmjenu informacija i jednostavnu suradnju.
U ovo vrijeme velike medicinske anksioznosti, telefoni u ordinacijama neprekidno zvone, dok čekaonice zjape prazne. Očekuje se da će potražnja za virtualnim posjetama porasti preko milijardu posjeta koliko je zabilježeno u 2020. godini.
IT infrastruktura većine zdravstvenih institucija fokusirana je na centre izvrsnosti i profitabilnost. Ako u obzir uzmemo današnje trendove i zahtjeve pacijenata, zdravstvo treba implementirati tehnologiju koja će staviti pacijenta u centar interesa sustava.
Infrastruktura danas treba sadržavati centralizirani video kontakt centar koji distribuiranom medicinskom osoblju omogućava da zdravstvene usluge učine pristupačnijim i kvalitetnijim i da unaprijede komunikaciju s pacijentima (što simultano i pogodno djeluje na cjelokupan bolnički sustav povećavajući produktivnost). Opterećeni liječnici i medicinsko osoblje, nedostatak vremena i dragocjenih resursa, visoki operativni troškovi i kompleksna timska suradnja svoje rješenje pronalaze upravo u inovativnim pristupima kao što je telezdravstvo.
Virtualne posjete omogućuju dijagnostiku i njegu pacijenata kroz sigurnu glasovnu i video komunikaciju. Uz horizontalnu integraciju s bolničkim sustavima, primjene ovog rješenja su brojne:
- Zakazivanje termina – dogovaranje pregleda, otkazivanje pregleda, upis na listu čekanja
- Proaktivno komuniciranje – podsjećanje na dogovorene preglede, obavijesti o promjenama na listi čekanja, podsjetnici o neplaćenim računima i slično
- Pregled korisničkog računa – pregled plaćenih potraživanja pacijenta, pristup prethodnim računima te nalazima
- Dijeljenje znanja i vještina – korištenje tehnologije za pristup udaljenim specijalističkim mišljenjima
- Virtualna hitna pomoć – smanjivanje pritiska na jedinice hitne pomoći
Autor:
Emil Franjčec (CISCO)
Territory Account Manager at Cisco I Healthcare Expert
PRELISTAJTE DIGITALNO PREMIJERNO IZDANJE HEALTH HUB MAGAZINA //