Belupo predstavio novi vizualni identitet – osim pouzdanog partnera u lancu zdravstvene zaštite, temeljna vrijednost Belupa je i srčanost istaknuta u logotipu
redstavljen je novi korporativni identitet tvornice lijekova Belupo iz sastava Podravka Grupe, a kojeg je izradila agencija Buketa&Žinić&Grey.
Na dizajnu loga kompanije, ali i čitavoj priči oko novog identiteta radili su u poznatoj zagrebačkoj ageniciji Bruketa&Žinić&Grey, uz djelatnike Belupa i Podravke.
“Kako bismo odgovorili na izazove budućnosti, provodimo transformaciju našeg brenda i kompanije u modernu, sigurnu i pouzdanu farmaceutsku kompaniju. Belupo iza sebe ima tradiciju dugu 53 godine i s jasnim, ambicioznim planovima za budućnost ostajemo i dalje najpouzdaniji partner na putu ozdravljenja,” istaknuo je predsjednik uprave Belupa Hrvoje Čeović.
Predsjednik uprave Belupa Hrvoje Čeović
Novom vizijom ‘Biti najpouzdaniji partner na putu ozdravljenja’ te postojećim sloganom ‘Zdravo budi’, ostvaruje se svrha kompanijskog poslovanja u proizvodnji lijekova visoke kvalitete za svakog pacijenta te pridonosi međusobnom razumijevanju svih uključenih u odabir optimalne terapije.
Osuvremenjujući elemente poput vizije i ključnih vrijednosti, Belupo nastoji artikulirati svoju svrhu izvan okvira poslovne dobiti. Ta svrha temelji se na posvećenosti zdravlju, dobrobiti svih pacijenata i održivom poslovanju.
Nova brend strategija i vizualni identitet ima za cilj modernizirati imidž Belupa uz zadržavanje statusa pouzdanog partnera i pomagača u lancu zdravstvene zaštite. Zato je temeljna vrijednost Belupa, srčanost, istaknuta i u logotipu.
“Nova brend strategija i vizualni identitet ima za cilj modernizirati imidž Belupa uz zadržavanje statusa pouzdanog partnera i pomagača u lancu zdravstvene zaštite.
Zato je temeljna vrijednost Belupa, srčanost, istaknuta i u logotipu…”
Photo by Ivan Balija / ePodravina
Predsjednik Uprave Belupa Hrvoje Čeović istaknuo je kako je novi korporativni identitet kompanije posljednja u nizu serije promjena u cilju razvoja postojećih i otvaranja novih tržišta. Istaknuo je da se koprivnička farmaceutska tvrtka zadnjih godina snažnije pozicionira na postojećim tržištima te si krči put prema novima. Rezultati poslovanja pokazuju njezinu efikasnost, pa je sve to bilo nužno zaokružiti i novim vizualnim identitetom koji će dati dodatni impuls poslovnim rezultatima.
“Rezultati poslovanja pokazuju njezinu efikasnost, pa je sve to bilo nužno zaokružiti i novim vizualnim identitetom koji će dati dodatni impuls poslovnim rezultatima.”
– Mnogo smo radili da kompanije bude i efikasnija u svim područjima poslovanja. Mogu sa zadovoljstvom reći da to sada daje rezultate. Sve to nam daje elan da nastavimo biti ambiciozni i da budemo jedna od najznačajnijih farmaceutskih kompanija u regiji – kazao je Čeović i dodao kako im novi korporativni identitet daje okvir u toj novoj ambiciji i na najbolji način artikulira način na koji žele predstaviti Belupo javnosti.
Photo by Ivan Balija / ePodravina
Čitavu prezentaciju, kako je uopće došlo do krajnjeg rezultata, održao je dizajner i jedan od vlasnika agencije Davor Bruketa, dok je direktorica korporativnog marketinga Podravke Sanja Garaj Miloš navela kako je, nakon siječanjskog predstavljanja vizualnog identiteta Podravke bilo logično godinu završiti s istom pričom u Belupu.
– Nakon što smo novi identitet kompanije aplicirali na naše publikacije ali i zgrade, možemo reći kako smo se svi već saživjeli s njime. Nekako nam je i bolje legao nego onaj prethodni – kazala je i istaknula kako novi identitet ne dijeli s Podravkom samo boju i tipografiju nego i pozitivne vrijednosti koje cijela Grupa nastoji promovirati.
Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke na kraju je kazala kako je njen cilj jaka Grupa Podravka, a koju čine kvalitetni kadrovi i snažni segmenti, kojih je dio i Belupo.
– Sigurna sam da će Belupo nastaviti s rastom kao što je to slučaj posljednjih godina, ali i ući u neke nove poslovne projekte i poduhvate. Osim toga očekujem da i ovi prostori u kojima se nalazimo (stara upravna zgrada na Danici op.a.) dobiju novo ruho, kao i ovdašnji okoliš – kazala je Dalić te istaknula kako se novim vizualnim identitetom želi postići da kompanija bude vidljivija i u javnom prostoru, kao sastavnica Grupe Podravka.
Photo by Ivan Balija / ePodravina
REFERENCE // Priopćenje za javnost, ePodravina, Klikaj.hr