d

The Point Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error.

Follow Point

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

Bakljonoše inovacija u zdravstvu // Prof. dr. sc. Ivan Pećin: “Digitalnim platformama za edukaciju podižemo svjesnost o ugrozi broj 1 u Republici Hrvatskoj!”

U

susret Svjetskom danu inovacija u zdravstvu (World Health Innovation Day 2024) Health Hub kao jedinstveni think tank u regiji za zdravstvo i zdravstvene politike te regionalni partner ove globalne inicijative želi istaknuti vrijednost zdravstvenih inovacija za pojedinca i društvo u cjelini, uz poseban naglasak na što bržu dostupnost i implementaciju inovacija na razini država i pacijenata, za održive, otporne i moderne zdravstvene sustave!

 

 

 

 

Svjetski dan inovacija u zdravstvu utemeljio je Gareth Presch, izvršni direktor World Health Innovation Summit-a, kako bi „podržali suvremenu zdravstvenu skrb te istaknuli inovacije u zdravstvu koje osnažuju pacijente i zajednice da upravljaju vlastitim zdravljem, blagostanjem i ishodima liječenja. Svjetski dan inovacija u zdravstvu je godišnje obilježavanje ljudi, organizacija i zajednica koji čine inovacije u zdravstvu!“

Ovo je prvi povijesni World Health Innovation Day i obilježavat će se tradicionalno 3. kolovoza, a Health Hub je ponosni partner ove inicijative za našu regiju, želeći dati doprinos globalnoj viziji inspiriranja kreatora zdravstvenih politika, lokalnih i nacionalnih organizacija, zdravstvenih stručnjaka, akademske zajednice, udruženja pacijenata i pharma, eHealth i medtech ravstvene industrije uz promicanje vrijednosti inovacija u zdravstvu!

Povodom Svjetskog dana zdravstvenih inovacija s ciljem promicanja održive, otporne i suvremene zdravstvene skrbi, izjavu je dao prof. dr. sc. Ivan Pećin, spec. interne medicine, subspec. endokrinologije i dijabetologije, iz Hrvatskog društva za aterosklerozu, sa Zavoda za bolesti metabolizma KBC Zagreb.

 

 

 

prof. dr. sc. Ivan Pećin, spec. interne medicine, subspec. endokrinologije i dijabetologije, iz Hrvatskog društva za aterosklerozu, sa Zavoda za bolesti metabolizma KBC Zagreb

 

 

Republika Hrvatska je u ovom trenu usudio bih se reći sa svojim inicijativama vezanim uz osvješćivanje i povećanja zdravstvene pismenosti, na polju ubojice broj 1, kardiovaskularnih bolesti, lider u regiji. Naime, koristeći zdravstvene inovacije u smislu digitalnog marketinga i digitalnih edukacijskih platformi na temu kardiovaskularnih bolesti potiče porast zdravstvene pismenosti u Republici Hrvatskoj. Digitalnim platformama za edukaciju smanjuju tako kliničku inerciju i podižu svjesnost o ugrozi broj 1 u Republici Hrvatskoj.

 

Naime povišen tlak i povišen kolesterol tihi su ubojice broj 1. Ne samo tihi već i najučinkovitiji ubojice! Slijedom činjenice kako gotovo 25 000 stanovnika godišnje umire od kardiovaskularnih bolesti u RH, što je direktna posljedica neprepoznatog i loše liječenog tlaka i kolesterola. Pravilnim pristupom možemo prevenirati 85% smrti! Koristeći digitalni marketing i digitalne inovacije u zdravstvu možemo se vrlo učinkovito oduprijeti tim poraznim brojevima.

 

 

 

 

Tihi ubojica i njegov „lov“ traje već pola desetljeća ali je unatrag godine dana „lov“ pojačan sa 2 sestrinske akcije – 70/26 (akcija da do 2026 70% hipertoničara bude kontrolirano) i „Znaš li svoj broj?“ – akcija koja radi na povećanju svjesnosti ugroze kojeg nosi kolesterol. Putem digitalne platforme healthmeda i QR kodova koji vode na stranice www.70-26.hr i www.kolesterol.hr cilj je opću populaciju upoznati sa ugrozama tlaka i kolesterola. QR kodovi smješteni su na intrigantne plakate koji u suradnji sa zdravstvenim ustanovama i Gradovima su izloženi na javnim vidljivim mjestima (billboardovi gradskih avenija, tramvajske stanice, stanice autobusa, ali i na samim i u samim vozilima javnog gradskog prijevoza (vidi sliku)).

 

 

Naime, koristeći zdravstvene inovacije u smislu digitalnog marketinga i digitalnih edukacijskih platformi na temu kardiovaskularnih bolesti potiče porast zdravstvene pismenosti u Republici Hrvatskoj.

 

Digitalnim platformama za edukaciju smanjuju tako kliničku inerciju i podižu svjesnost o ugrozi broj 1 u Republici Hrvatskoj.

 

 

 

Sve navedeno skreće pozornost na skeniranje QR koda koji vodi na web stranicu koja informira i građane ali i medicinske djelatnike o kolesterolu i tlaku. Webinari za medicinare te škole komunikacije s druge strane imaju za cilj poboljšati svjesnost o problemu i komunikaciju između medicinskih djelatnika i bolesnika. Sve akcije Lova na tihog ubojicu uvelike se temelje na korištenju digitalnih platformi i inovacija što u ovom trenu Republiku Hrvatsku stavlja na prvo mjestu u Europi po pitanju zdravstvenih inovacija s obzirom na problem tj ugrozu koju adresira – bolesti srca i krvnih žila – povišen tlak i kolesterol – tihe i najučinkovitije ubojice kako u RH tako i u Europi!

 

 

Pokretač inicijative World Health Innovation Day

 

 

 

 

 

PARTNERI SPECIAL INNOVATION EDITORIALA POVODOM 1. SVJETSKOG DANA INOVACIJA U ZDRAVLJU