d

The Point Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error.

Follow Point

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

Najavljujemo! ZŠEM MBA Open Day Masterclass: “Innovate or Die: Marketing, innovation and the Digital Divide”

Z

agrebačka škola ekonomije i managementa organizira MBA Open Day s Masterclass predavanjem profesora dr. sc. Roberta Ciuchita na temu “Innovate or Die: Marketing, innovation and the Digital Divide”. Sudjelovanjem na predavanju sudionici će steći iskustvo studiranja na MBA programu ZŠEM-a. Uz sudjelovanje na predavanju, sudionici će upoznati predavače ZŠEM-a i studente, a na prezentaciji MBA programa koja će uslijediti nakon Masterclass predavanja upoznat će dekana dr. sc. Matu Njavru, prodekanicu diplomskog MBA programa izv. prof. dr. sc. Maju Martinović, voditelje MBA koncentracija kao i administrativno osoblje koji će im predstaviti mogućnosti studiranja.

 

 

MBA Open Day održava se u četvrtak 30. lipnja s početkom u 19.30 sati na novom kampusu Zagrebačke škole ekonomije i managementa.

Osim što će MBA Open Day polaznicima dati stvaran dojam studiranja, omogućit će im i umrežavanje te razmjenu informacija i iskustava kako sa studentima MBA programa tako i s Upravom ZŠEM-a te predavačima i administrativnim osobljem.

Nakon stručnog predavanja i prezentacije MBA programa druženje će se nastaviti uz osvježenje na terasi Linea bara na kampusu Zagrebačke škole ekonomije i managementa.

 

 

 

Kome je namijenjen MBA Open Day

  • Osobama koje razmišljaju o upisu na MBA program
  • Osobama kojima je dosta stagnacije u karijeri
  • Osobama koje se žele nastaviti školovati na MBA programu
  • Osobama koje su radoznale i žele se umrežiti s našom MBA zajednicom
  • Studentima i profesorima MBA programa

 

 

O predavaču

Robert Ciuchita je docent na CERS-u, Centru za marketing odnosa i upravljanje uslugama, na Odsjeku za marketing na Ekonomskoj školi Hanken u Helsinkiju, Finska. Njegovi istraživački i nastavni interesi leže u područjima digitalnog marketinga, inovacija usluga i upravljanja korisničkim iskustvom. Njegovi znanstveni  radovi objavljeni su u Journal of Service Research, Journal of Interactive Marketing, Journal of Business Research, Journal of Service Management i Journal of the Association for Consumer Research.

 

 

 

Svoje dolazak potvrdite OVDJE. 

S veseljem Vas očekujemo!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRELISTAJTE DIGITALNO PREMIJERNO IZDANJE HEALTH HUB MAGAZINA //