d

The Point Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error.

Follow Point

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

ZŠEM studenti – Abeceda uspjeha u zdravstvenoj industriji: Anera Ciganović Uravić (Providens)

O

ni su mladi, energični, inovativni, željni novih znanja i poduzetni! Health Hub razgovarao je s nekoliko mladih kolega s MBA studija Zagrebačke škole ekonomije i managementa (ZŠEM), poslovne škole svjetske reputacije s vizijom inovativnog pristupa edukaciji, koji rade u zdravstvenoj industriji. Njihove priče nas motiviraju za pridruženje Alumni zajednici ZŠEM-a i stjecanje nezaboravnog vrhunskog međunarodnog obrazovnog iskustva! Be Alpha at ZŠEM!

Upoznajte Aneru Ciganović Uravić, mag. pharm., MBA, koja je Regional Product Manager u kompaniji Providens d.o.o.

 

 

 

 

 

  

“Po završetku studija farmacije u Zagrebu i staža u ljekarni, odlučila sam se za nove i drugačije izazove te zaposlila u farmaceutskoj industriji, konkretno u jednoj privatnoj hrvatskoj kompaniji koja je zastupnik nekoliko multinacionalnih farmaceutskih kompanija. Uvidjevši potrebu za nadogradnjom nekih znanja i kompetencija, te sinergiji ekonomije i farmacije, upisala sam MBA na ZŠEM-u. Pokazalo se da je to bila izvrsna procjena koja je donijela višestruku korist u razvoju mojih znanja i kompetencija primjenjivih primarno, ali i ne samo u mom poslovnom okruženju.

 

 

Ključni benefit je bio promatranje projekata kroz “dodatne naočale” stečenih znanja, interaktivnih radionica i “case study-a” koje smo ekstenzivno obrađivali kroz MBA program. Dobila sam novu perspektivu, samopouzdanje i kompetencije da puno uspješnije ostvarujem ciljeve kompanije i moje osobne razvojne ciljeve. Iako se velik dio mog posla odnosi na stručni rad u dijelu osmišljavanja i realiziranja marketinških alata i kampanja za lijekove iz portfelja kompanije, otvorila mi se nova I dobrodošla perspektiva ekonomskih procjena, puno bolje evaluacije rezultata, ali i planiranja, kako strateških dugoročnih tako i operativno kratkoročnih. Sada drugačije pristupam npr. planiranju ulaska novog lijeka na tržište, procjenama i analizama koje prethode tome, pregovorima o “floor price” u odnosu na COGS, razumijevanju balance sheeta i zaključcima koje iz toga proizlaze. Više nisam “tabula rasa” u smislu ekonomskog razumijevanja zakonitosti posla koji obavljam i zbog toga sam sigurna da mi je MBA uvelike pomogao!”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRELISTAJTE DIGITALNO PREMIJERNO IZDANJE HEALTH HUB MAGAZINA //