JGL okupio 30 europskih kliničkih centara za treću fazu kliničkog ispitivanja i napravio povijesni iskorak u hrvatskom znanstveno-inovacijskom farmaceutskom ekosustavu!
GL započinje provoditi treću fazu kliničkog ispitivanja čiji je krajnji cilj razvijanje inovativnog nazalnog spreja za prehladu te lansiranje istog na europsko tržište. Ispitivanje naziva „RhinnovateHA ima za cilj dokazati da inovativna kombinacija dviju aktivnih tvari u spreju za nos – hijaluronske kiseline i ksilometazolina – ima bolju učinkovitost, sigurnost i podnošljivost u odnosu na sprejeve s jednom aktivnom tvari ili placebom. Također, po prvi puta u formulacijama za primjenu kroz nos, hijaluronska kiselina točno određene doze i veličine molekule dokazuje se kao aktivna farmaceutska supstanca.
Mislav Vučić, izvršni direktor JGL-a koji je predstavio iskorak JGL-a (Photo credits by Ratko Mavar)
Prisjetimo se kako smo na samom početku djelovanja Health Hub-a kao think tank-a za zdravstvo i zdravstvenu industriju, predstavili među ambasadorima inovacija i dr.sc. Zdravku Knežević, direktoricu Znanstveno-stručnih operacija i koordinatoricu Znanstvenog vijeća JGL-a. Ovo tijelo predstavljeno je kao nezavisno i međunarodno koje okuplja vrsne domaće i inozemne stručnjake, te ojačava znanstveni profil projekata istraživanja i razvoja kompanije. Osnivanje Znanstvenog vijeća je od početka bilo dodatni iskorak u razvoju inovativnih proizvoda kojim se stvara vlastiti znanstveno-inovacijski ekosustav za globalna tržišta. Inovativni mindset kakav Hrvatska treba za međunarodnu konkurentnost!
Dr. sc. Zdravka Knežević, direktorica Znanstveno-stručnih operacija i koordinatorica Znanstvenog vijeća JGL-a
Povodom faze 3 ovog kliničkog ispitivanja u Opatiji je 5. studenoga 2022. održan sastanak svih glavnih istraživača – specijalista otorinolaringologije i ključnog medicinskog osoblja iz 30 kliničkih centara koji će sudjelovati u studiji, a provodit će se na gotovo 500 pacijenata u Njemačkoj, Hrvatskoj, Poljskoj i Bugarskoj. Studija ovakvog obima i važnosti po prvi se puta vodi i financira iz Hrvatske, što predstavlja povijesni uspjeh JGL-a i značajan iskorak u znanstveno-inovacijskom ekosustavu ove kompanije, ali i hrvatske farmaceutske industrije općenito.
Sastanak glavnih istraživača i medicinskog osoblja održan je u Opatiji
Studija ovakvog obima i važnosti po prvi se puta vodi i financira iz Hrvatske, što predstavlja povijesni uspjeh JGL-a i značajan iskorak u znanstveno-inovacijskom ekosustavu ove kompanije, ali i hrvatske farmaceutske industrije općenito.
Multicentrično, randomizirano, dvostruko slijepo, paralelno kliničko ispitivanje kod pacijenata adolescentne i odrasle dobi oboljelih od akutnog virusnog rinosinusitisa provodi se u suradnji s njemačkom kliničkom istraživačkom organizacijom ClinCompetence Cologne i pod vodstvom prof.dr.sc. Ralpha Mösgesa, globalno priznatog stručnjaka alergologije, pulmologije i kliničke imunologije, a ujedno i člana Znanstvenog vijeća JGL-a.
Ispitivanje „RhinnovateHA” ima za cilj dokazati da inovativna kombinacija dviju aktivnih tvari u spreju za nos ima bolju učinkovitost, sigurnost i podnošljivost u odnosu na sprejeve s jednom aktivnom tvari ili placebom
Prof. Ralph Mösges, ClinCompetence Cologne
Demonstracija PNIF (Peak Nasal Inspiratory Flow) od strane dr. Esther Raskopf
JGL provodi treću fazu kliničkog ispitivanja na 500 pacijenata u četiri europske zemlje – Ovo je povijesni iskorak hrvatske farmaceutske kompanije s globalnim dosegom!
Rinoskopija sa saharinskim testom u izvođenju dr. Christopha Bergmanna (Study Coordinating Investigator)
„JGL je vodeća kompanija na svjetskim tržištima sprejeva za nos na bazi morske vode za niz indikacija, a karakterizira je spremnost na inovacije i primjenu vizionarskih pristupa. Bilo je samo pitanje vremena kada ćemo udružiti snage. Ova jedinstvena kombinacija ksilometazolina, brzodjelujuće molekule za smanjenje natečenosti nosne sluznice, i hijaluronske kiseline, hidratizirajućeg spoja koji zacjeljuje rane, globalna je inovacija koja se klinički istražuje kod vrlo učestale bolesti akutnog rinosinusitisa, odnosno prehlade”, kazao je prof. Mösges, naglasivši da se rezultati ispitivanja očekuju početkom ljeta iduće godine. To bi omogućilo da se inovativan sprej na tržištu pojavi već tijekom zime u 2024., odnosno 2025. godini, a prof. Mösges smatra da se tako brze inovacije mogu postići samo uz neometanu interakciju vrhunskih, visokospecijaliziranih i motiviranih istraživačkih timova.
Inače, do sada je hijaluronska kiselina bila primjenjivana u nazalnim sprejevima isključivo kao pomoćna tvar u značajno nižim koncentracijama i/ili kao sastojak proizvoda koji nemaju farmakološko djelovanje.
Metodu „Sniffing Sticks“ pokazao je dr. Stanislaus Wüst (ClinCompetence Cologne)
„Pacijentima i potrošačima želimo ponuditi proizvode koji su znanstveno i klinički utemeljeni, s elementom inovacije i odgovora na njihove potrebe. Upravo je balans inovativnosti, odnosno istraživačko-razvojnog segmenta, s poslovnom utemeljenošću ideja i fokusom na potrebe pacijenata i potrošača ono što smatramo nužnim za konkurentnost na globalnom tržištu. Stoga ne čudi da smo u JGL-u, tijekom posljednje dvije godine, udvostručili ulaganja u istraživanje i razvoj, i to paralelno s investiranjem 400 milijuna kuna u novu investiciju Integra 2020 kojom integriramo razvojne, proizvodne i skladišne kapacitete kompanije. Izrazito smo ponosni na ovo multinacionalno ispitivanje koje će se provoditi u 30 kliničkih centara u četiri europske zemlje. Tijekom zajedničkog sastanka proveli smo trening o ovom inovativnom proizvodu, protokolu studije, ukupnim aktivnostima vezanima uz studiju, standardnim procedurama te regulatornom okviru”, naglasila je dr. sc. Zdravka Knežević, direktorica Znanstvenih operacija JGL-a zaključivši kako ovaj razvoj i klinička studija JGL-u pružaju mogućnost višegodišnje patentne i regulatorne zaštite.
Ispitivanje je već odobreno u Njemačkoj od strane nacionalne agencije za lijekove (BfArM) i Središnjeg etičkog povjerenstva, dok su ostale zemlje (Hrvatska, Poljska, Bugarska) u postupku odobrenja. Studija je vidljiva i sljediva u europskoj bazi kliničkih studija pod jedinstvenim brojem EudraCT: 2022-002499-35.
Sterilna farmaceutska proizvodnja u JGL Pharma Valley kompleksu u Rijeci
Inovativni lider za gripu, prehladu, oftalmologiju i dermatologiju
JGL je najveća farmaceutska kompanija u domaćem vlasništvu, globalnog dosega i inovativni lider u terapijskim područjima gripe i prehlade, oftalmologije i dermatologije.
Već više od 30 godina JGL raste i razvija poslovanje širom svijeta, a zahvaljujući stalnom investiranju u istraživanje i razvoj, proizvodne pogone i tehnologiju, tvrtka se svrstava među vodeće proizvođače sterilnih farmaceutskih oblika u Europskoj uniji. Poslovno-istraživačko-proizvodni kompleks JGL Pharma Valley u Rijeci spaja najbolje prakse upravljanja proizvodnim procesima, najmodernije tehnologije u farmaceutskoj proizvodnji i visoke standarde zaštite okoliša.
JGL je trenutno u realizaciji novog investicijskog projekta Integra 2020, vrijednog 400 milijuna kuna, kojim će se integrirati razvojni, proizvodni i skladišni kapaciteti kompanije te koji obuhvaća tri cjeline – istraživanje i razvoj, komercijalnu proizvodnju i logistički centar.
JGL gotovo 85 posto prihoda iz core business-a ostvaruje izvan Hrvatske, a matično središte kompanije je u Rijeci
Kao kompanija posvećena brizi za zdravlje i dobrobit ljudi, JGL aktivno i kontinuirano radi na razvoju novih formulacija lijekova i varijacija proizvoda u svim kategorijama. Godinu 2021. Grupa JGL završila je s ukupnim prihodima u visini od 1,1 milijarde kuna te ostvarila dobit prije oporezivanja veću od 100 milijuna kuna. Gotovo 85 posto prihoda iz core business-a ostvaruje se izvan Hrvatske.
S više od 1000 zaposlenika u Grupi, danas JGL posluje na ukupno 60 tržišta svijeta, izravno i posredstvom partnera. Portfelj čini 150 brendova, 300 proizvoda i 650 varijacija prilagođenih potrebama specifičnih tržišta.
Vodeći izvozni brend kompanije je Aqua Maris koji je lansiran 1999. godine te kojeg čine 100% prirodni proizvodi na bazi morske vode iz Jadrana za prevenciju i terapiju bolesti gornjih dišnih puteva. Od ostalih ključnih brendova ističu se Vizol S, Meralys, Aknekutan i Dramina.
PRELISTAJTE DIGITALNO PREMIJERNO IZDANJE HEALTH HUB MAGAZINA //